Ač si koupíte výrobek s jasným cílem, že vám vydrží co možná nejdéle, může se stát, že životnost dané věci bude krátká jen pár měsíců. Pak přestane fungovat úplně a vy si říkáte, co s tím? Pakliže je daná věc v záruce, nezbývá nic jiného, než jít reklamovat a podstoupit celý tento proces. Někdo k reklamaci ani nepřistoupí, protože se mu proces zdá zdlouhavý a stejně řeknou, že za to můžete vy. Jak to tedy je?

Co můžete od reklamace čekat?

Nejčastěji se prodejci uchylují k opravě daného zboží, protože to pro něj, jako pro prodejce, je možná nejméně práce a problémů. Někdy se u jednoho zboží celoplošně objevují vady u spousty a spousty zákazníků. V takovém případě to může být řešeno právě okamžitou výměnou zboží. Jak už jsme v předešlém článku psali, po třech reklamacích stejné věci můžete získat peníze zpátky nebo rovnou vám dají nový kousek zboží.