Už se vám někdy stalo, že jste potřebovali zákazníkovi vydat položku, která nebyla na skladě? Některých položek máte možná nadbytek a ani o tom nevíte. Možná, že se vám některé položky i ztrácí. V mnoha firmách mají nedostatečně zajištěný systém pro správu skladu a to je velký problém. Sklad musíte mít dokonale pod kontrolou, teprve poté může vaše firma fungovat efektivně. Pokud tomu tak není, nikdy není pozdě tento problém napravit, zajistěte si proto kvalitní ERP systém.

Jaký ERP systém zvolit?

Firmy se mezi sebou pochopitelně liší, některé mají malé sklady, jiné mají velké sklady nebo dokonce mnoho skladů na různých místech. Dokonce i v mnoha velkých skladech lze mít všechny položky snadno pod kontrolou a umožní vám to ERP systém zvaný AutoCRM. Bude vám upraven na míru tak, aby jeho funkce plně vyhovovaly vašim potřebám, nabízí přehledné uživatelské prostředí, se kterým snadno zvládnete pracovat jak vy, tak i vaši zaměstnanci. Tento systém můžete mít také plně propojený s fakturačním a CRM systémem a vše mít k dispozici v jednom jediném programu, který zvládne vše najednou. Tím, že budete používat jen jeden jediný program, nebudete mít v jednotlivých činnostech chaos a zajistí vám to mnohem lepší správu.

Veškeré položky skladu si můžete v systému libovolně editovat a také je můžete přiřazovat do potřebných kategorií a podkategorií. Na jednom místě si také můžete evidovat všechny dodavatele a když bude nějakých položek nedostatek, můžete je jednoduše objednat. Každý pohyb ve skladu zde bude pečlivě zaevidován, ať už to je příjem nebo výdej. Samozřejmě budete mít pod kontrolou také výrobce. Pokud sami vyrábíte, tento systém vám bude upraven jako ideální výrobní systém.

Budete zde mít katalogy a databáze produktů, jednotlivá oddělení zde mohou snadno komunikovat a předávat s informace, k dispozici je vám analýza výrobních procesů, zákazníci, marketing a mnoho dalšího. Nikdy nekupujte zajíce v pytli, takto důležitý software je nejprve potřeba otestovat, proto si ho můžete zdarma vyzkoušet na AutoCRM.cz.