Rozhodli jste se podnikat nebo chcete své podnikání rozšířit a potřebujete se více dostat do povědomí svého okolí? Vaše produkty nebo služby nejdou na odbyt, jak jste si představovali? Bez alespoň malé reklamy se v dnešní době neobejdete a většina investic do kvalitní reklamy se vám mnohonásobně vrátí. Existuje hned několik způsobů, jak svou firmu prezentovat, ale současně neutratit veškerý zisk.

Vizitky

Bez kvalitních a profesionálních vizitek se prostě neobejdete. Zapomeňte na kýčovité barvy a nápadné obrázky, které byly hitem v „devadesátkách“. Dnešní vizitky mají být jednoduché, věcné a současně originální a nápadité. Uveďte na ni název a sídlo firmy společně s logem, své jméno a kontakt. Dvěma nebo třemi slovy popište, co děláte. Nově se také na vizitky přidává vedle webových stránek, také odkaz na profil na sociálních sítích. Pozor! Nikdy neuvádějte svůj soukromý profil.

Reklamní plachty

Reklamní plachty nebo-li bannery sami vidíte často kolem sebe a sami víte, že si alespoň to podstatné na nich přečtete, i když vás obsah někdy ani nezajímá. Výroba reklamních bannerů není nijak nákladná a vám jen stačí vybrat frekventované a dobře viditelné místo k jejímu umístění. Zábradlí podél schodů, plachty nákladních aut a kamionů, mosty, ploty kolem zahrad rodinných domů jsou jen některé z tipů, kam můžete reklamní plachtu umístit.

Letáky

V minulých letech byly papírové letáky na ústupu díky internetovým letákům. Ovšem poslední průzkumy ukazují, že se lidé ke čtení papírových letáků opět vrací. Je škoda tohoto fenoménu nevyužít. Skládané letáky jsou skvělou možností, jak nenuceně představit své produkty nebo služby širšímu okolí. Rozhodovat se můžete mezi letáky se dvěma nebo čtyřmi lomy a dostat tak svou společnost více do povědomí potencionálních klientů či zákazníků.