Ač si koupíte výrobek s jasným cílem, že vám vydrží co možná nejdéle, může se stát, že životnost dané věci bude krátká jen pár měsíců. Pak přestane fungovat úplně a vy si říkáte, co s tím? Pakliže je daná věc v záruce, nezbývá nic jiného, než jít reklamovat a podstoupit celý tento proces. Někdo k reklamaci ani nepřistoupí, protože se mu proces zdá zdlouhavý a stejně řeknou, že za to můžete vy. Jak to tedy je?
Kde reklamovat?
Některé obchodní řetězce přímo nabízejí možnost reklamace na kterékoliv provozovně v celé České republice. Reklamaci jako takovou můžete podat v jakékoliv provozovně dané firmy či společnosti, v sídle, záručním servisu nebo v místě, kde podniká. Nemusíte nutně jezdit do vzdálenějšího města jen kvůli tomu, že jste si tam pořídili boty a jinde vám reklamaci neuznají.